28 Ocak 2013 Pazartesi

Çiçek Bahçesi



Bu çiçekleri gördüğümde renkleri çok hoşuma gitmişti. Hemen aldım ve dolabıma yerleştirdim. Bir tasarım yapalım bunlarla dedim ve çerçevenin bunun için en uygun yer olduğunu düşündüm. 






Öncelikle çerçeve içine su yeşili karton yerleştirdim. Daha sonra da çiçekleri yerleştirmeye başladım. Çiçekleri silikon tabancası yardımıyla yapıştırdım. 





Çok uzun zaman önce sanatsever arkadaşımın verdiği kurdele çiçekler geldi aklıma onları da bu işe dahil edeyim dedim.Kurdele çiçeklerle harfi yazdım.








Son olarak da inci şeridi yine silikon tabancası yardımıyla kenarlarına yapıştırdım. İnci şerit ile, zaten aynı inci şeridi şeklindeki çerçevenin kendi dokusu birbiri ile çok uyumlu oldu. 




Böylece çerçeveyi tamamlamış oldum. Bu arada söylemeden geçemeyeceğim.Oğlum Başar da dizayn konusunda bana çok fikir verdi.Kendisine teşekkür ederim. :)







Hiç yorum yok: