15 Ocak 2013 Salı

Deniz Kokulu Kelebekler





Deniz kenarına gittiğimizde kumlarla oynamak ve deniz kabuğu yada taşlar toplamak hep hoşuma gitmiştir. Çeşme'ye  gittiğimde Alaçatı'da  balık iskeleti şeklinde deniz taşlarından yapılmış duvar süsleri görmüştüm.



 Deniz kenarındaki  taşlara bakarken  birden kelebek şekli aklıma geldi. Elimdeki taşları kelebeğe benzeterek topladım. Gerçi çok da taş toplayamazdım çünkü bir de bunu taşıması vardı İstanbul'a... Herkes hediyelik eşya taşırken ben taş taşıyordum :) 




 Bir gece  dolaplardan birini açınca taşlar gözüme ilişti .O akşam oturdum ve akrilik boya ile taşlarımı boyadım. Kelebekleri mutfak tezgahımın duvarına silikonla yapıştırdım.





 Diğerlerini de banyo dekorasyonunda kullandım. Bence sizler de bu yaz böyle bir boyama yaparak hem kendinizi dinlendirmiş hem de kendi ellerinizle evinizi süsleyebilirsiniz.







Hiç yorum yok: