25 Ocak 2013 Cuma

Gül ve Kadeh




Bugünlerde nedense şamdanlara gözüm takılıp duruyordu. Mum ve şamdan ikilisi arasında gidip gelirken bu kadeh mumlar karşıma çıktı. 



Artık şamdana gerek kalmadı diye düşünerek hemen aldım onları. Tabi almakla bitmez benim için.Bir şeyler yapmam lazım diye düşünürken  danteller geldi aklıma. Hemen bir fiyonk yaptım ve kadehin havası değişti.





  Ama sanki daha yapılması gereken bir şeyler daha olmalıydı. Daha sonra masamın üzerinde duran seramik güllerim gözüme ilişti .Hemen onları da yerleştirdim . Sanki o güller bu kadehleri bekliyormuş dedim içimden. Daha sonra da küçük bir melek figürü  ekledim . 




Artık salonumun dekoru tamamlanmıştı. Aldığınız objelere kendi zevkinize göre eklemeler yapabilir ve yeni objeler tasarlayabilirsiniz






 Ben de böylece seramik güllerimle ne yaparım sorusundan kurtulmuş oldum. Ama bana daha çoook seramik gül gerekecek gibi gözüküyor....



Hiç yorum yok: