27 Ocak 2013 Pazar

Kuş Kurabiyem






Oğluma sınıf arkadaşları için kurabiye yapmaya söz vermiştim. Okullar kapanıyordu ve güzel bir şeyler yapmak istiyordum. Daha sonra yazı yazayım dedim. Sınıf sayısı belliydi. O sayıda kurabiyeyi yaptıktan sonra hamurdan kalanlarla ne yapabilirim diye düşündüm. Hadi bir kuş yapmayı deneyeyim bakalım nasıl olacak dedim kendi kendime.



 Önce oğlumun özel siparişi olan çam ağacını yaptım. Bu kolaydı tabi.Bıçakla hemen şekil verdim.Ama zor olan hamuru yerden kaldırmaktı.



 Daha sonra kuşu yapmaya başladım.  Oldukça iyi gidiyordu .Gözü ve ayakları için karanfil kullandım .




 Daha sonra krepon kağıdı ile kurabiyeleri tek tek sardım.Çünkü kurabiyeler yağlıydı ve hijyenik açıdan böyle bir uygulama yapmak gerekliydi. Kızlara pembe-beyaz , erkeklere mavi-beyaz kurdele kullandım.En üste de Başar'ın ağaç  kurabiyesini yerleştirdim.




Kurabiyeleri kutunun içine güzelce yerleştirdim . Kuş kurabiye bana kaldı. okuldakiler kurabiyelere bayılmışlardı. Ben de mutlu olmuştum bu durumdan tabi ki. Umarım siz de kuş kurabiyemi beğenmişsinizdir.








Hiç yorum yok: