20 Şubat 2013 Çarşamba

Pembe Çiçekli Aynalar

 


İki üç sene önce varaklarla ilk tanıştığım yıllarda bir heves alıp varak çalışması yaptığım bu aynalar yatak odamın duvarında halen asılı duruyordu.







Aynalardan sonra, peçete transferi ve yine akrilik boyalar sayesinde tamamladığım pano ile bir bütün haline gelen bu üçlü seti ben çok seviyorum.





Dün , odayı toparlarken birden gözüm onlara ilişti ve renklerinin artık eskisi gibi canlı olmadığını fark ettim. Hemen ne yapabilirim diye düşünürken  işte bakın neler çıktı ortaya.



Öncelikle beyaz akrilik boya ile astarını boyadıktan sonra inci beyazı ile esas zemini oluşturdum.




 Daha sonra yine varak mixion ile varak yapıştırması yaptım .Son olarak da gülleri pembeye boyamıştım. 




Bu çalışmanın üzerine ,tüllü  pembe ve beyaz yapma çiçeklerden güller üzerine dilediğimce yapıştırdım. Bu yapıştırmayı silikon tabancasıyla gerçekleştirdim.





 Silikon tabancası ile yapılan çalışmalar bence daha kullanışlı oluyor. Çünkü silikon istendiği takdirde sökülebilen bir malzeme olduğu için kullanımı kolay ve yeni tasarımlara yer veren bir çalışma biçimi oluyor. Beğenmediğimiz yerleri söküp yeniden yapıştırma imkanı bence çok önemli bir detay.












Daha sonra önceden yapıştırmış olduğum taşların artık bu çerçeveler için yeterince büyük olmadığını düşündüm ve onları da değiştirmeye karar verdim. 




 O taşları çıkarıp yerine daha büyük ve gösterişli olan taşları yapıştırdım. Böylece yeni çerçevelerim ortaya çıkmış oldu.
Artık daha dokulu, daha renkli ve daha gösterişli olmuşlardı. 
Ve yine duvardaki yerlerine büyük bir zevkle geri asılmışlardı. 






Umarım sizler de bu çalışmayı beğenirsiniz







Hiç yorum yok: