16 Ocak 2013 Çarşamba

Duvarımdaki Mavi Kuşlar



Küçük oğlumun odasının dekorasyonunu yaparken duvarların çok boş olması bu güzel duvar süslerini yapmama vesile oldu. Her hobi malzemesi satan dükkanda bulabileceğimiz polyester duvar plakalarının orta kısmına  peçete yapıştırma uygulaması yaptım.




Daha sonra  kenar kısımlara gümüş varak uygulaması yaptım. Burgu ipi silikon tabancasıyla yapıştırdıktan sonra son olarak da püskülü monte ettim.Ayrıca kuşların ışıldaması için peçete yapıştırıcısı ile bir miktar pulu kuşların gövdesine yapıştırdım.



Siz de istediğiniz peçete ile bunun gibi duvar süsleri yapabilirsiniz. Kenarlarını varak yerine istediğiniz renge boyayabilirsiniz. Bence hemen denemelisiniz.





 Benim gibi bu tarz işleri yapmayı seven  sanatsever   arkadaşım,   dostum   Seher'e  verdiği güzel ve olumlu fikirlerden dolayı ayrıca teşekkür ederim.



                                                          





Hiç yorum yok: