21 Ocak 2013 Pazartesi

Seramik güller


Oğlumun fen performans ödevini yapmak için hazırladığım seramik hamurunu öyle çok yapmışım ki ödev bittiğinde elimde kalan hamuru atamadım ve ne yapsam diye düşünmeye başladım. 





Televizyonun karşısında otururken başladım hamurdan güller yapmaya. Güllerin yanına gonca da yapalım dedim, hadi yaprağı da olsun derken hepsini bitirdim.Diplerine kürdan sapladım ki kuruduklarında tutulacak bir yer olsun 






 Ertesi gün hepsini akrilik ve boyutlu boya ile boyadım. Gerçi renkler tam istediğim gibi olmadı ama ... Şunu da yapayım, bunu da yapayım diyerek alıp alıp doldurduğum dolabımdaki köpük toplardan birine gülleri ve diğerlerini kürdan sayesinde yerleştirdim.







 Kumaşı yuvarlak kestikten sonra kenarlarına danteli dikiş makinesi ile kolayca diktim. İğneler yardımıyla kumaşı monte ettim ve son olarak da kurdelesini bağladım.








 Bohçanın içine lavanta yada parfümlü pamuk da konulabilirdi. Şimdi bu gülleri nereye koysam diye düşünürken banyodaki parfümlerin arasında kendine yer buldu bile.Hamurdan hala elimde oldukça kaldı. Bakalım bu hamuru atmamak için daha neler yapabilirim ,
hep birlikte göreceğiz ...






Hiç yorum yok: